Comentaris a les activitats del Curs

Activitat 2. Bloc
Exercici sumament engrescador. Assequible als meus pocs coneixements perqué és la primera vegada que m'hi poso. És difícil no enganxar-s'hi, fer provatures i refer el disseny una i altra vegada.
Activitat 3.RSS .
El procés l'he trobat relativament senzill, tot i que he perdut temps fent la tria de canals i en alguns casos tot i seguir els mateixos passos, no ha estat possible agregar-los. Vaig intentar enllaçar un bloc fet en un viatge de treball, no sé si ha reexit.
Activitat 4. Delicius.
Per registrar-se, complicat i la resta en teoría sembla un recurs fantàstic però l'he trobat molt poc intuïtiu i gens amigable en el seu maneig, sobretot si no tens experiència en recursos Web 2.0 , que és el meu cas. No he acabat l'activitat.
Activitat 5.Flickr
He aprofitat per veure si podia endreçar algunes de les fotos que tenia escampades, l'he trobat fàcil. Només m'ha quedat el dubte de si en el cas de tenir diversos "flickr" creats, si es aconsellable endreçar-los dins del mateix Bloc.(junts en un mateix gatget??)
Activitat 6. Youtube.
Vaig voler aprofitar per insertar algún vídeo propi i així aprofitar l'exercici . No cal dir que vaig perdre molt temps en la recerca. M'ha costat trobar el boto que permetía inserir el codi. També , a la pestanya "modificar HTLM" m'ha costat entendre quan i on podia enganxar el codi. L'entrada no m'agrada gaire com ha quedat, però em sembla que el vídeo es veia correctament.
Activitat 8 Netvibes.
Es una activitat on en la primera part, he necessitat  temps per familiritzar-me amb tots l'univers de recursos disponibles. Em va costar poder-m'hi registrar, però la resta va ser molt distret. Des del bloc ho he posat a enllaços.
Activitat 9 EUREKSTER SWICKI. A la segona, he aconseguit crear una cerca al “Build New Swicki”. Un cop triada la temàtica encara em queda per comprovar l'eficàcia d'aquest recurs, que veig molt útil d'entrada, però em queda el dubte de com actualitzar-lo (afegir i modificar la informació).


Activitat 10 - LIBRARYTHING
No coneixía aquest recurs. A primer cop d'ull, sembla molt interessant, ha estat molt fàcil trobar els llibres, sobretot veure el que pot tenir la LC sobre la temàtica que he triat de la meva col.lecció local particular. M'agradaria provar fins a quin punt pot ser un recurs per a una biblioteca, però sens dubte una bona eina per fer contactes. A nivell d'activitat personal m'ha agradat força.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

LES BIBLIOTEQUES MÒBILS: EXPERIÈNCIES DE PROMOCIÓ DE LA LECTURA I TRANSFORMACIÓ SOCIAL

El personal de los bibliobuses o bibliomóviles: Aproximación a un perfil.